code atas


Allahummaj Alni

Aku bersaksi tidak ada Tuhan melainkan Allah Yang Maha Esa. Tidak ada sekutu untukNya.


Dua After Wudu Ablution Recitation By 4 Years Old Umaiza Afroz Youtube Dua 4 Year Olds 4 Years

Doa untuk pengampunan dan pertobatan.

. Allahummajalnii minat-tawwabina wajalni minal-mutatohhirin. Allahummajalni minat tawwaabiina wajalni minal mutatohhirina wajalni min ibaadikas sholihiina. Jadikanlah aku termasuk orang-orang yang bertaubat dan termasuk orang-orang yang mensucikan diri Jami At-Tirmizi 3.

Aku bersaksi tiada tuhan selain Allah semata yang tiada sekutu bagi-Nya. Dan aku bersaksi bahwa Muhammad adalah hamba dan utusan-Nya. Ya Allah jadikan aku daripada kalangan orang yang mendengar peringatan lalu mengikutinya.

Allahummaj-alni minallazina YastamiuNal Qaula FayattabiuNa Ahsanahu Allahumma Asmini Munaadiyal-jannata Fil Jannati Maal Abrar. Ya Allah dengarkanlah kepadaku seruan syurga bersama-sama orang yang baik. Allahummaj-alni Minat Tauwabin Waj-alni Minal Mutatahhirin.

Subhanaka allahumma wa bihamdika astagfiruka wa atuubu ilaika. Aku bersaksi juga bahawa Nabi Muhammad itu hamba dan utusanNya.


Allahuma Aj Al Fi Qalbi Noora Aameen Islamic Quotes Arabic Quotes Noble Quran


Pin By Kembara Hati On Ramadan Ramadan Bullet Journal Journal


Pin By Zeba Farooque On Dua Islamic Quotes Quotes The Cure


Pin On の اللهم تقبل دعاءنا の

You have just read the article entitled Allahummaj Alni. You can also bookmark this page with the URL : https://moniquefinwalsh.blogspot.com/2022/08/allahummaj-alni.html

0 Response to "Allahummaj Alni"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel